Bismillah

Bismillah

Bože kako je lijepo biti voljen, ali ipak je ljepše voljeti...



Da li je neko u tvojim dovama, kao ti u mojim? Da li tvoje srce čezne za nekim, kao moje za tobom? Da li su tvoji snovi ispunjeni sa osobom koju želiš pored sebe, kao što su moji ispunjeni sa tobom?

Bože, kolika je ova ljubav?

Srce se cijepa, zadnje niti se kidaju, ali se ne predaje. Već dugo sam svjesna da taj djelić neće da se odrekne tebe. Osjećaj je to koji moram prihvatiti, sa kojim moram živjeti, kao što čovjeka prati bol sa kojim mora živjeti i na kojeg se mora naviknuti.

Samo jedan glas nježan, u snovima odnekud se pojavi. Žalim što nismo od početka zajedno. Razgovaram sa tobom u snovima, osjetim svaki tvoj pokret. Oči koje me gledaju kao da je zadnji put, pune želje, da svaki trenutak provedemo zajedno.
Bože kako je lijepo biti voljen, ali ipak je ljepše voljeti, i osjetiti tu toplinu oko srca, treptaj, dušu punu zadovoljstva, da postoji neko, ko ti je prisutan u mislima beskrajno.
Vrijeme neka pokaže svoje, Njegova volja će se desiti, dobra za oboje. A jedino On zna šta je za nas dobro, ma kolika moja želja bila, ipak je On Jedini Svevišnji, koji zna šta je dobro za mene i tebe. 


I zato ovo pišem, dovim Milostivom, želim da dođe dan kad ću te držati čvrsto za ruku, i neću te ispustiti do zadnjeg daha. I tek tada kad mi postaneš halal, tad ću biti zadovoljna, da Allahovu srdžbu ne izazovem. 

I tamo negdje, u najljepšim baščama, gdje cvjeta najljepše cvijeće okom neviđeno, gdje se širi miris mošusa, inšAllah biti sa tobom zauvijek.