Bismillah

Bismillah

Čovjek za kojeg je dovila

Mnogi od nas dove za savršenog supružnika i zamišljaju ga/je na određen način. Ponekad, ono za šta dovimo postaje najočiglednije u teškim vremenima. U sljedećem svjedočenju jedna sestra govori o načinima u stvarnom životu koji su pomogli njoj i njenom suprugu da razviju svoj prekrasan odnos:
„Moj suprug i ja smo iz dva različita svijeta bukvalno i figurativno, a ono što nas povezuje najviše je Allah, s.v.t, i naša nesumljiva vjera u Njega, s.v.t. Nakon što sam dvije godine tražila supruga u Americi, odlučila sam da se udam za nekoga iz ‘od kuće’ tj. Pakistana. Kada smo sklopili bračni ugovor, shvatili smo kakva nas to velika prilagođavanja očekuju. Dobili smo djecu ubrzo nakon što je došao u Ameriku. Išao je ovdje u školu i dobio diplomu, a ja sam ga sve vrijeme podržavala finansijski iako sam bila mlada majka i jedina stvar koju sam željela da radim bila je da se potpuno posvetim odgoju svog prvorođenog djeteta.

 
U takvim okolnostima veliki broj brakova s pada u drugi plan i odnos propada. U prvih nekoliko godina imali smo veliki broj svađa. Svaki put kada smo se svađali dovila bih Allahu, s.v.t., da nam poboljša odnos, i poboljšao je. Naše svađe nikada nisu trajale duže od jednog dana, a jedno od nas bi se uvijek izvinilo. Bez izvinjenja nismo mogli zaspati. Tokom naših dobrih i teških vremena otkrila sam da sam se udala za veoma brižnog i velikodušnog insana. Također sam otkrila da je bilo potrebno da ga prihvatim takvog kakva je i da sama imam jako loših osobina na kojim sam trebala raditi ukoliko želim stati pred svog Stvoritelja na Sudnjem danu. Svoju ljubav prema meni pokazivao je prikrivanjem mojih mahana pred drugima, kupujući mi cvijeće na povratku kući iz mesdžida, brinući o djeci i dajući mi prostora samo za mene, u čišćenju nereda po kući i dijeleći sa mnom dešavanja na poslu i sa prijateljima. Kako je vrijeme prolazilo zbližili smo se i sada ne mogu zamisliti da nije u mom životu. Djeca su nas stvarno zbližila i zaista moje srce zagrije kada naše najstarije želi da klanja jer vidi da njegov babo klanja, elhamdulillah.
Moj muž nije savršen i ima puno mahana, ali ja znam da je on iznutra svijetlo dobrote koje povremeno bude prigušeno, a ponekad jako sija, i ja ću biti uz njega u svim ovim vremenima. Nekad sam dovila Allahu, s.v.t., za pobožnog, nježnog, ljubaznog muža i sada kada mi je Allah, s.v.t., dao Svog roba da volim, moram biti zahvalna jer ukoliko sam Mu zahvalna On, s.v.t., će mi dati više. Upravo smo proslavili pet godina braka i radujem se što ću s njim provesti još puno godina, inšAllah.
Nemoj zaboraviti da podijeliš hair!
Napisala: Merjem Amirebrahimi
Prijevod i obrada: IslamBosna.ba