Bismillah

Bismillah

Posljednje riječi Allahovog poslanika s.a.v.s.




Allahov Poslanik Muhammed s.a.v.s. iako je bio jako bolestan, uz pomoć Alije i Fadla r.a. je otišao u džamiju i sa minbera, poslije zahvale Allahu s.v.t. okupljenim vjernicima održao sljedeći govor: ”O ljudi, ja čujem da se vi bojite da vam Poslanik ne umre. Je li i jedan Poslanik vječno ostao u svom narodu, pa da i ja među vama ostanem!? Znajte, ja ću otići svom Gospodaru, a vi ćete se priključiti meni. Oporučujem vam da pazite prve muhadžire, a muhadžirima oporučujem da se međusobno paze, jer Uzvišeni Allah kaže: “Tako mi vremena, čovjek je na gubitku, doista, samo ne oni koji vjeruju i dobra djela čine, i koji jedni drugima istinu preporučuju i koji jedni drugima preporučuju strpljenje.”Asr 1-3 Sve stvari teku prema Allahovoj s.v.t. odredbi, pa ako vam nešto zakasni, nemojte to požurivati, jer Allah s.v.t. neće nikome požuriti zato što to on požuruje. Ko hoće da Allaha s.v.t. nadjača, Allah će njega nadjačati. Ko hoće da Allaha prevari, Allah s.v.t. će njega prevariti. Hoće li se od vas očekivati da, kada zagospodarite, činite fesad na Zemlji i rodbinske veze prekidate. Ja vam preporučujem da prema ensarijama, koji su Medinu za življenje izabrali i domom prave vjere još prije vas je učinili, budete pažljivi. Zar sa vama nisu raspolovili ono što su imali? Zar vam nisu široko vrata otvorili u svojim domovvima? Zar vam nisu sebi pretpostavili i onda kada su bili u oskudici? Ko od vas bude izabran da sudi neka primi od onih koji dobro rade, a nek oprosti onima koji griješe. Nemojte prema njima biti samovoljni. Ja vas čekam, a vi će te se meni priključiti. Mjesto našeg sastanka je Kevser, vrelo u džennetu. Ko želi da do Kevsera dođe, nek svoje ruke i jezik čuva od onoga, što ne treba činiti.”