Bismillah

Bismillah

Allahove zakletve u Kur'anu

36:2 - Tako Mi Kur'ana mudrog
37: 1 -Tako Mi onih u redove poredanih* 2. i onih koji odvraćaju* 3. i onih koji opomenu čitaju
38:1 - Sad. Tako Mi Kur'ana slavnog
43:2 - Tako Mi Knjige jasne
43:88 - I tako mi Poslanikovih riječi: "Gospodaru moj, ovo su, zaista, ljudi koji neće vjerovati!"
44:2 - Tako Mi Knjige jasne
50:1 - Kaf. Tako Mi Kur'ana slavnog
51: 1 - Tako Mi onih koji pušu snažno,* 2. i onih koji teret nose,* 3. i onih koji plove lahko,* 4. i onih koji naredbe sprovode -*
51:7 - Tako Mi neba punog zvjezdanih puteva
51:23 - I, tako Mi Gospodara neba i Zemlje
52: 1. Tako Mi Gore,* 2. i Knjige u retke napisane, 3. na koži razvijenoj, 4. i Hrama poklonika punog, 5. i svoda uzdignutog, 6. i mora napunjenog -
53: 1 - Tako Mi zvijezde kad zalazi


56:75 - I kunem se časom kad se zvijezde gube
68:1 - Nun. Tako Mi kalema i onoga što oni pišu
74:32 - I tako Mi Mjeseca, 33. i noći kada mine, 34. i zore kada svane -
75: 1 - Kunem se Danom kada Smak svijeta nastupi, 2. i kunem se dušom koja sebe kori
77: 1 - Tako mi onih koji se jedan za drugim šalju* 2. pa kao vihor hite, 3. i onih koji objavljuju, 4. pa razdvajaju, 5. i Objavu dostavljaju, 6. opravdanje ili opomenu -
79: 1 - Tako Mi onih koji čupaju grubo,* 2. i onih koji vade blago,* 3. i onih koji plove brzo, 4. pa naređenja izvršavaju žurno, 5. i sređuju ono što nije sređeno...
81: 15 - I kunem se zvijezdama - koje se skrivaju
84: 16 - I kunem se rumenilom večernjim, 17. i noći, i onim što ona tamom obavije, 18. i Mjesecom punim
85: 1 - Tako mi neba sazviježđima okićenog, 2. i Dana već određenog, 3. i prisutnih, i onoga što će biti prisutno -
86: 1. Tako mi neba i Danice! 2. A znaš li ti šta je Danica? 3. Zvijezda blistava!
86:11 - I tako mi neba puna kiše, 12. i Zemlje koja se otvara kada rastinje nikne,
89: 1. Tako mi zore, 2. i deset noći,* 3. i parnih i neparnih,4. i noći kada nestaje - 5. zar to pametnom zakletva nije...?
90: 1 - Kunem se gradom ovim
91: 1 - Tako Mi Sunca i svjetla njegova, 2. i Mjeseca kada ga prati,* 3. i dana kada ga vidljivim učini, 4. i noći kada ga zakloni, 5. i neba i Onoga koji ga sazda, 6. i Zemlje i Onoga koji je ravnom učini, 7. i duše i Onoga koji je stvori
92: 1 - Tako mi noći kada tmine razastre, 2. i dana kad svane, 3. i Onoga koji muško i žensko stvara -
93:1 - Tako mi jutra, 2. i noći kada se utiša -
95: 1 - Tako mi smokve i masline, 2. i Sinajske gore, 3. i grada ovog, bezbjednog -
100: 1 - Tako mi onih koji dahćući jure, 2. pa varnice vrcaju, 3. i zorom napadaju, 4. i dižu tada prašinu
103: 1- Tako mi vremena - 2. čovjek, doista, gubi, 3. samo ne oni koji vjeruju i dobra djela čine, i koji jedni drugima istinu preporučuju i koji jedni drugima preporučuju strpljenje.